11 lis 2024

Stresobran za stresne školske dane

Projekt Stresobran za stresne školske dane, koje provode psihologinje Renata Brekalo Papac i Željka Mišetić, usmjeren je na univerzalnu prevenciju u sklopu školske preventivne strategije za školsku godinu 2024./2025. Aktivnosti projekta prvenstveno su usmjerene na učenike, nastavnike i odgajatelje s ciljem očuvanja mentalnog zdravlja u školskom i domskom okruženju te održavanja pozitivne školske i domske klime.

Ideja projekta je da osvijestimo toleranciju i razumijevanje da svi možemo imati “loš” dan i da je u redu potražiti pomoć u školi i domu kao sigurnom prostoru u kojem će se učenici osjećati slobodno izražavajući svoje osjećaje i potrebe. Aktivnosti uključene u projekt usmjerene su na osvještavanje važnosti brige o sebi kako bi se lakše nosili sa svakodnevnim izazovima u školskom i domskom okruženju.

Program je započeo provođenjem aktivnosti povodom obilježavanja Svjetskog dana pozitivnog mišljenja (13.09.) i Svjetskog dana mentalnog zdravlja (10.10). U svim 3. razredima održane su radionice u trajanju 2 školska sata.

Učenici 3.A i 3.B razreda imali su radionicu “Kako brinem o mentalnom zdravlju” na kojoj su izrađivali plakate vođeni pitanjima: što rade kad im je teško da bi se osjećali bolje, na koje se sve načine nose s teškoćama, na koje sve načine brinu o svom mentalnom zdravlju, tko im sve pruža ili im može pružiti podršku, kad primijete promjene kod bliskih osoba gdje sve traže pomoć, tko sve čini njihov  krug podrške.

Učenici 3.C i 3.D razreda imali su radionicu “Samoohrabrujuće poruke” na kojoj su izrađivali oblake pozitive. U oblake su pisale misli koje pokreću, hrabre, njihove misli vodilje. Izrađeni plakati postavljeni su u školski hodnik.