STRUČNI SURADNIK PEDAGOG
Pedagog škole najšire je profiliran stručni suradnik. Sudjeluje u svim segmentima odgojno-obrazovnog rada, od rada s nastavnicima i učenicima do suradnje s roditeljima te drugim ustanovama i širom lokalnom zajednicom. Pedagog škole sudjeluje na planiranju i programiranju rada škole ali i u procesu vrednovanja ostvarenosti ciljeva škole. Krajnja svrha je unapređivanje cjelokupnog odgojno obrazovnog rada škole, odnosno unapređivanje kvalitete rada ustanove.
U radu s nastavnicima pedagog prati nastavni proces, potiče inovativnost u radu, upotrebu suvremenih tehnologija te radi na unapređivanju komunikacije i upravljanju razredom. Rad i suradnja s nastavnicima usmjereni su na kontinuirano stručno usavršavanje nastavnika u školi, samovrednovanje te pronalaženje optimalnih oblika i metoda rada u cilju postizanja diferencijacije u poučavanju i što boljeg uspjeha učenika.
U radu s učenicima pedagog djeluje preventivno, poučava životne vještine, radi na strategijama učenja te savjetodavno u cilju rješavanja poteškoća, izazova i situacija s kojima se djeca i mladi suočavaju.
U radu s roditeljima pedagog je poveznica između obiteljskog i školskog (institucionalnog) odgoja. U savjetodavnom radu inicira i podrška je partnerstvu sa školom kako bi međusobna suradnja bila što uspješnija.
“Vrata” pedagoga uvijek su otvorena za sve sudionike odgojno-obrazovnog procesa te se pedagogu uvijek možete obratiti za podršku i pomoć!
POZITIVNI PROPISI I ZAKONSKA REGULATIVA
https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2010_09_112_2973.html
https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2019_09_82_1709.html
https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2020_04_43_898.html
https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2021_09_100_1801.html
https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2015_03_24_510.html
https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2013_11_132_2874.html
https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2015_09_94_1818.html
https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2017_01_3_125.html
DIDAKTIČKO-METODIČKA LITERATURA
Bognar, L., Matijević, M. (1993.): Didaktika, ŠK, Zagreb
Brajša, P. (1995.): Sedam tajni uspješne škole, ŠN, Zagreb
Bratanić, M. (1992.): Mikropedagogija – interakcijsko-komunikacijski aspekt odgoja, ŠK, Zagreb
Bruning, L.,Saum,T.(2008.): Suradničkim učenjem do uspješne nastave, Naklada Kosinj, Zagreb
Buzan, T.(2006.): Mentalne mape u poslu: kako biti najbolji u svom poslu i pri tom imati vremena za zabavu, Veble commerce, Zagreb
Bergmann, J., & Sams, A. (2012): Flip Your Classroom: Reach Every Student in Every Class Every Day
Cooley, M.L. (2017.): Djeca s teškoćama u učenju i mentalnim smetnjama u redovitoj nastavi, Naklada Kosinj, Zagreb
Cindrić,M.; Miljković,D.; Strugar,V. (2010.): Didaktika i kurikulum, IEP-D2, Zagreb
Dryden,G.; Vos,J. (2001.): Revolucija u učenju, Educa, Zagreb
Glasser, W. (1999.): Nastavnik u kvalitetnoj školi, Educa, Zagreb
Good, P. (1991.): Kako pomoći klincima da si sami pomognu, Alinea, Zagreb
Grgin, T. (1986.): Školska dokimologija, ŠK, Zagreb
Ivanović, J., Törteli Telek, M. (2013.): Basics of Differentiated Instruction and its Organization Forms Život i škola, br. 31 (1/2014.) god., 60., str. 91. – 108.
Jensen, E. (2003.): Super – nastava, Educa, Zagreb
Jensen, E. (2004.): Različiti mozgovi, različiti umovi, Zagreb, Educa.
Jensen, E. (2005.): Poučavanje s mozgom na umu, Educa, Zagreb
Jump, J. (2021.): 50 strategija za vašu online učionicu, Naklada Kosinj, Zagreb
Klippert, F. (2001.): Kako uspješno učiti u timu, Educa, Zagreb
Kralj, L. (2015): Poticanje kreativnosti i inovativnosti primjerenim odabirom zadataka, Pogled kroz prozor
Kuhlthau, Maniotes, Caspari (2019.): Vođeno istraživačko učenje, ŠK, Zagreb
Kyriacou,C. (1997.): Temeljna nastavna umijeća, Educa, Zagreb
Marsch,C. J. (2000.): Kurikulum, Educa, Zagreb
Marzano,R.J.; Pickering,D.J.;Pollock,J.E. (2006.): Nastavne strategije, Educa, Zagreb
Matijević, M. (ur.) (2017.): Nastava i škola za net generacije, Učiteljski fakultete Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb
Matijević, M., Radovanović, D. (2011.): Nastava usmjerena na učenika, ŠN, Zagreb
Matijević, M.;Topolovčan,T. (2017.): Multimedijska didaktika, ŠK, Zagreb
Meyer, H. (2002.): Didaktika razredne kvake, Educa, Zagreb
Meyer, H. (2005.): Što je dobra nastava, Erudita, Zagreb
Miljković, Rijavec: Pozitivna disciplina u razredu, IEP, Zagreb
Poljak, V. (1970.): Didaktika, ŠK, Zagreb
Pranjić, M. (1999.): Nastavna metodika. Teorija, oblici, metode, sredstva, pomagala, Editio, Zagreb
Sahlberg, P. (2012.): Lekcije iz Finske, ŠK, Zagreb
Salovey, P.; Sluyter, D.J. (1999.): Emocionalni razvoj i emocionalna inteligencija – pedagoške implikacije, Educa, Zagreb
Stoll, L., Fink, D. ( 2000.): Mijenjajmo naše škole, Educa, Zagreb
Terhart, E. (2001.): Metode poučavanja i učenja, Educa, Zagreb
Vlahović-Štetić, V. (2005.): Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi, Institut za društvena istraživanja (Znanost i društvo), Zagreb
Valenčič Zuljan, M. (2019.): Pupil’s Assessment of Teaching and of Him/Herself as Learner – Relevant Items in the Teacher’s Creation of Effective Learning Environment, Faculty of Education, University of Ljubljana
West, M. (2005.): Tajne uspješnog upravljanja timom, ŠK, Zagreb
POPIS LITERATURE VEZANO ZA ODGOJNO OBRAZOVNI RAD S UČENICIMA S TEŠKOĆAMA
https://hrcak.srce.hr/clanak/166614
5. Utjecaj fonta na čitanje osoba s disleksijom
https://hrcak.srce.hr/file/238456
6. Ocjenjivanje djece s teškoćama u čitanju i pisanju: vrednujemo li znanja ili sposobnosti?
https://hrcak.srce.hr/file/140250
7. Specifične teškoće učenja – osvrt na probleme u jeziku, čitanju i pisanju
https://hrcak.srce.hr/clanak/33342
8. Ispitna anksioznost kod djece i mladih s teškoćama učenja
https://hrcak.srce.hr/clanak/27276
https://www.nsk.hr/citam-lakse/