30 ožu 2022

Lov na “tihog” ubojicu

Ove godine 19.03.2022. prvi puta je prezentirana kampanja „Lov na Tihog ubojicu“. To je kampanja koju je pokrenula Hrvatska liga za hipertenziju sa svim svojim partnerima. Lov na Tihog ubojicu je metafora za arterijsku hipertenziju koja je danas “ubojica broj 1” u svijetu, pa tako i u Hrvatskoj što je primarno posljedica otklona od zdravog života.

Glavni cilj akcije je povećati svjesnost opće populacije o važnosti arterijske hipertenzije i svih čimbenika rizika, te ukazati na pogubne posljedice loše dijagnostike i liječenja. Kampanja ima misiju educiranja cijele populacije i usmjeravanje na zdrav život kroz promjene loših životnih navika savjetima koje je potvrdila znanost.

Više na stranici: https://www.tihiubojica.hr/

Učenici 4 c razreda postali su promotori i uključili su se 19.03. u aktivnosti Hrvatske lige za hipertenziju i kampanju Lova na tihog ubojicu. Dobili su tablete i upute o rješavanju kviza. Zadatak je bio da zaustave prolaznike u Gajevoj i Bogovićevoj ulici i da ih nagovore da riješe kviz. Nastojali su “uloviti” što više sugrađana. “Lovili” su i mlade, i stare, i djecu, i starije, i one koji žure i one koji se polako šetaju.

Na taj način su detektirali koliko poznaju 7 smrtnih grijeha za hipertenziju i kakve su im životne navike. Svi sudionici su se trebali registrirati mail adresom. Kasnije će dobivati informacije o zdravome životu i najispravniji put do očuvanja zdravlja, odnosno podsjetnik da bi odabir trebao biti dobro zdravlje.

Učenicima 4 a, koje su osvojile prva tri mjesta, dodijeljene su nagrade za izradu postera na temu “Zdravlje bubrega”. U pratnji učenica bila je mentorica za izradu postera, Milica Kljak.

U organizaciji aktivnosti učenika i pratnji sudjelovale su Jagoda Nikić i Ljiljana Broz.